hulp gezocht!

  • Esmee

    Ik heb al heel erg lang een (meiden) site: www.fashion-fever.nl

    Ik zou heel erg graag overstappen naar WordPress, en ben op zoek naar iemand die mij wil helpen met het ‘technische’ gedeelte, het installeren en het maken van een mooie layout. Iemand suggesties?

  • tijne

    hoi esmee,

    waar heb je precies hulp bij nodig?

    ik heb zelf net een wordpres site gemaakt en het stelt echt niks voor (en ik kan geen engelse termen)

    het enige wat ik je kan aan raden(heb ik zelf ook gedaan) maar een aparte map aan op je ftp server en instaleer daar je site dan kan je er rustig aan bouwen en doen en als hij hellemaal klaar is verhuis je hem naar je hoofd map.

    je mag me ook mailen als ik je verder moet helpen info@tijne.nl

    gr tijne

  • Hiranthi

    Weet je wat fijn is? Je kunt WordPress in een aparte map installeren en daar gewoon laten staan! Het enige dat je hoeft te doen (als je echt helemaal klaar bent) is 1 URL aanpassen in de WordPress settings: het Blogadres (het WordPress adres hou je zoals het moet). Daarna kopieer je de index.php in de wordpress map naar de root van je server en de eventuele .htaccess ook. In de index.php wijzig je de require('./wp-blog-header.php'); naar require('./mapnaam/wp-blog-header.php'); (waarbij mapnaam dan uiteraard de naam v/d map is waar je WordPress in hebt gezet'.

    Sla de permalinks in WordPress nogmaals op (je .htaccess bestand moet daarvoor wel schrijfbaar zijn) en klaar is kees :)

    Er is trouwens ook een Nederlandse versie van WordPress verkrijgbaar.

  • Susan

    Hiranti, ik geef toe dat ik nog moet beginnen aan Wp,

    maar ik raak helemaal ontmoedigd door je tekst.

    Hoe moet ik in hemelsnaam ooit begrijpen wat daar staat:S

    Als ik mijn mini onderzoekje erop na sla wordt aan alle

    kanten de Nederlandse versie installeren afgeraden!

    Het zou beter zijn, aldus de deskundigen, om de engelse versie

    te downloaden, met een nederlandse taal plug in.

    Dat schijnt te maken te hebben met de communicatie tussen

    WP en de server en geeft problemen met een upgrade van WP,

    maar …..ik ben nog leek.

  • Neeltje

    Als je nog hulp nodig hebt, kan je contact met me opnemen via mail of msn